Breathe into me, breathe your life into me

2010-09-24@17:45:42
Stress, stress, stress... Försöker förgäves varva ner men det går tyvärr inte så bra. Har skickat in bokrecensionen nu iaf och håller alla tummar jag har för att inte bli underkänd.. Ingen trevlig känsla alls kan jag tala om. har dessutom fått ännu mer att göra på spanskan, dessutom ligger jag efter i läsandet av socialpsykologin, har några kapitel kvar och föreläsningen är imorgon. Men där har jag gett upp, jag får läsa i efterhand, kommer inte hinna annars. Är det jag som suger på planering eller handlar det om att mitt dygn har för få timmar?

Hade en av veckans höjdpunkter igår kväll iaf. Tack för den fina stunden, tack för allt det fina ni har och för allt ni ger.


Har spenderat eftermiddagen hos Lisa och fixat med en födelsedagspresent till Sofia, ska byta om nu och sminka mig, snart bär det av till Sofia på 20-årsmiddag!



Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0