Stress och blingade skogstroll

2010-09-03@22:29:59
Jag stressade runt som en tok hela morgonen. Läste socialpsykologi bra länge innan jag gick upp, tänkte äta frukost, men kom på att jag behövde städa så jag städade, fick sms om att jag hade ett paket att hämta ut. Jag visste att det var studielitteratur som jag behövde läsa så jag hämtade paketet, ställde de böckerna åt sidan (ska försöka hitta en ledig lucka i helgen att läsa, lättare sagt än gjort, men är man tillräcklig envis så går det). Kom på att jag inte ätit frukost men i samma tanke kom jag på att jag inte skulle hinna. Mamma övertalade mig att jag måste äta frukost så medan jag läste socialpsykologi i 190 åt jag, lite halvstressat sådär, fick ont i magen. Läste ett par timmar, fixade lunch, åt lunch, lite halvtaskigt, lagom sent sådär, läste ännu mer och sen kom Maria vid halv fyra. Hade då inte hunnit läsa allt jag behövde......... Puh, andas, andas, ingen panik... Haha jag låter som världens pucko, men jag kände mig inte heller särskilt smart.

Sen lyckades jag "avstressa" mig och hade en underbar eftermiddag/kväll med Maria. Vi fotograferade i skogen i närheten av vårt hus, skogstroll kom vi att kalla oss själva. Sen har vi skämt ut oss för alla de gävlebor som åkte förbi i buss och bil, men förhoppningsvis kände ingen igen oss... Och även fast de skulle gjort det så tror jag vi överlever ändå :-)


Nu ska jag lägga upp lite bilder i ett annat inlägg och sen lägga mig och läsa de resterande sidorna av socialpsykologin. Har föreläsningar hela dagen imorgon på högskolan, ser fram emot det. Det är väldigt intressant!


Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0