Who am I, that the Lord of all the earth, would care to know my name?

2010-09-20@17:21:53
Musiken spelas och har spelats en stor del av dagen. Jag försöker få in orden men det känns som om de bara studsar tillbaka. Någon gång ska väl jag också kunna få det förklarat, någon gång måste väl jag också kunna känna?

Nu ska jag ta och göra mig iordning för NG-träffen som början kl sex :)
Efter valet är det ännu viktigare att få ut budskapet på skolorna...

 

Jag letade efter något
Som kunde hjälpa mig på vägen
Som kunde leda mig rätt

Och du fanns där

Jag famlade i mörkret efter trygghet
Efter något att hålla fast vid
Efter något som kunde ge mod

Och du fanns där

Jag grät i min förtvivlan
För att öppna dörrar
För att finna tröst

Och du fanns där

Du fanns där för mig
När jag behövde det som mest
Du blev min räddning

Och du finns här nu
När jag ropar på dig
Nu lever jag för dig

Du fanns där
Därför finns jag



Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0