Reveal me completely, I'm loosening my grasp

2011-04-10@17:41:25
Jag har träffat så många underbara människor nu i helgen att jag inte riktigt vet hur jag ska lägga fram det på ett bra sätt. Ungdomssamling i fredags, med besök av en kandidat till ungdomspastortjänsten, firande av två pastorer igår, sjörövartema på mötet idag.

När jag egentligen inte vill, så är det något som får mig att göra det ändå..

Lyckades även somna på eftermiddagen idag, bara en timme, men ändå, brukar aldrig kunna göra så annars. Fick dock bara ca tre timmars sömn inatt pga sen hemkomst och jobb. Men trots bara en kvarts sömn innan jobbet gick det fortare än någonsin innan. Kanske ska man vara helt väck för att jobba bäst, man tänker mindre då (om jag nu någonsin kan få min hjärna att gå på lågvarv, hehe)

Och om det här inlägget är oläsbart så säger jag ifrån mig ansvaret, känner mig lite groggy just nu.


What a mess I've made of my existence
But you love me even now



Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0