All this time, you have had it in you

2011-08-12@12:06:11

Helnice volleybollkväll igår, vi spelade tills det blev så mörkt att vi inte såg bollen. Sen att vårt lag (som bestod av nio spelare, sex är max egentligen) tyckte det var mycket roligare att dansa, flumma och göra allt annat än spela seriös volleyboll hela sista matchen gjorde ju saken lite smått knasig. Lite fotboll hanns med också. Kul att vi blev så många.

Har jobbat min näst sista jobbdag på det här distriktet nu, har imorgon kvar och sen söndag på mitt ordinarie. Sen ska jag få sova en hel natt på fyra veckor. Sammanhängande sömn är mer värdefullt än man tror...

Och jag börjar allvarligt fundera på om min hjärna och kropp, koordinationen, helt stänger av sig ibland. Typ imorse. När jag skulle bre en macka lyckades jag med konststycket att slå ner smörkniven från smörpaketet i kylskåpet så den letar sig ner genom de ytterst smala springorna i kylskåpshyllorna och landar med ett plask i apeilsinjuicetillbringaren som stod en hylla ner. Lyckat?


Postat av: C-G

Hahahaha! Kan inte göra annat än skratta åt dina "bravader" i kylskåpet. Hahahaha! :-D

2011-08-13 @ 08:03:32

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0