If perfect's what you're searching for then just stay the same

2011-08-10@21:19:11
Nu är det ett under att mina ögon fortfarande fungerar som de ska. Har tillbringat ett par timmar vid datorn och jobbat på en sak, vad det är vill jag inte säga. Vill gärna se det själv först innan jag bestämmer mig för om det är bra eller inte. Med bra musik i högtalarna och färger, former
Tidigare idag var jag på stan och fikade med Jessica. Väldigt trevligt, det var länge sen vi sågs nu.

Ska skona mina ögon härifrån nu och istället plåga dem med vackra texter i fantastiska böcker.




Du ser rakt igenom min fasad
Allt det jag någonsin byggt upp
För Dig kan jag ingenting dölja
Du läser mig som en öppen bok

Du fångar mitt hjärta i Dina händer
Ömt och varsamt hjälper Du det slå
Tills jag själv har kraft att fortsätta
Då låter Du mig stå på egna ben

Du viskar vackra ord till mig
Som jag aldrig någonsin trott på
Ord som bryter ner alla murar
Och lägger sig till ro i mig



Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0