Each day is a gift and not a given right

2011-08-16@22:27:00
Har precis kommit hem efter en kväll på Churchstreet med fina människor. God mat hade det också. Första gången jag var där, det har liksom aldrig blivit av innan.

Och jag vet att jag är en kass bloggare just nu, jag har bara inte haft tid. Men om ni vill veta så har jag tränat friskis för första gången på hur länge som helst (i måndags) och träningsvärken var inte sen med att göra sig påmind. Tjoho. Och om man ska tro de som förstår sig på sånt så kommer det bli värre imorgon. Jag ska jubla ännu mer då.
Sen har jag slutat jobba också, sista dagen på mitt fyraveckorsvikariat sutade i söndags. Blev lite jubel när jag kom hem då också (men väldigt tyst för att inte få fyra lite smått arga och trötta familjemedlemmar på mig) och hela måndagen satt jag som en säck potatis hemma, helt slut. Idag har jag varit på språng igen dock. Trivs bäst så.

Nu ska jag läsa en bok som jag nyss börjat på men som jag inom mig dissade redan på sida 7 (av 316, känns positivt?) på grund av diverse anledningar och väldigt mycket saker som jag störde mig på. Boken heter "Jag vet att du är ensam" av Bodil Mårtensson om du nu skulle vilja veta. Måste dock läsa klart den, är för envis för att lägga av. Och desstom har mamma läst den och sagt att den är bra så jag får försöka trycka det andra åt sidan för att tag.

Och nu känner jag att jag ordbajsat alltför mycket. Jag är trött. God natt.

Och när jag klickade på en random mapp bland mina hundratals kom den här bilden upp så varsågod. Kände inte för att leta reda på någon snygg. Hehe.



Postat av: Emma

Tack detsamma :D

2011-08-17 @ 22:45:30

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0