Every second counts

2011-08-21@23:43:48
Nu ligger resväskan nästan färdigpackad i ett hörn på mitt rum, finally. Sitter här och funderar på om jag borde sova eller inte. Dagen har varit lovely by the way. Först möte och sen stan med Maria. Barnavdelningen på Åhlens var väl mest lockande kanske, vilket kanske iofs bevisar att vi gått på stan lite för länge och behövde en paus. Men det var kul. Alla borde få ha en egen barbapappa, eller två små tjocka lurviga djur! 



Igår kom det en massa trevliga människor hit. Ett ord som kan beskriva kvällen? Flum. Jag fick mer packning till Nicaragua och skrattade så käkarna nästan föll av. Sånt är trevligt!



Och i fredags var jag hundpromenerare. Sprang, gick, kastade pinnar och en massa annat i två timmar. Mys! Sen på kvällen blev det volleyboll och därefter fortsatte vi hemma hos Lisa. Ni får två bilder på lilla Chili och sen ska jag sova. Uppsala imorgon!





Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0