Girl you're amazing, just the way you are

2011-08-08@22:22:58
Efter fredagen har dagarna flugit iväg, jag har knappt varit hemma någonting. Bjöd hem folk på middag i lördags också, så underbara ni är allihop! Tack för en fin kväll.
Ni kan ju få en av de få bilder jag tog och då efter att alla utom två åkt hem. Det blir så ibland.



I söndags var jag på möte, första gången på ett par veckor. Sen blev det lunch och film och lite annat, kom hem och vände i dörren i princip för att åka ner och träffa vänner på stan. Vi tog en fika på Coffeehouse och sen hoppade vi i fontänen på Stortorget haha. En sak att pricka av på listan-över-nödvändiga-saker-att-göra-innan-man-flyttar-från-stan! Check!




Idag har jag handlat en massa lägergodis (stackars kassörskorna på Dollar Store och ICA Maxi), gjort ett tjugotal scheman i nyckelband (man får lite VIP-vibbar, känn er träffade ni som bär dem), burit saker, planerat och donat. Inte ensam då såklart, hade fina människor med mig (eller rättare sagt, jag följde med de fina människorna haha. Eller, jag vet inte.. jaja.), men det kanske ni förstod ändå.

Jag borde vara tröttast i världen just nu (okej då, inte riktigt, men ni fattar poängen) men konstigt nog så är jag hyfsat pigg, eller så är det vad jag försöker inbilla mig. Har nämligen kommit på en massa saker jag behöver göra...

Postat av: C-G

Hahaha! Helt underbart! Allra helst fontänen. :-D

2011-08-09 @ 07:50:32

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0