And then a hero comes along, with the strength to carry on

2011-02-27@17:32:27
Full rulle överallt här, innebandykläderna ligger i en hög och väntar på att jag ska ta på mig dem, packningen inför Hassela tar upp en stor del av mitt rum. Hur det kommer sig att så lite packning kan ta så stor plats är ett mysterium, kanske för att jag vill veta vart jag har allt och att jag fått med mig allt.

Helgen har försvunnit in i ett töcken av allt möjligt, jobb, jobb, jobb, förseningar, kyrkan, vänner, film och jobbiga känslor jag helst inte vill veta av. Ser fram emot Hasselaresan otroligt mycket, på tisdag åker vi och imorgon ska vi storhandla. Det har löst sig med bilar och vi får med oss alla skidor med utrustning, puh...

Nu ska jag byta om och göra mig iordning, ser fram emot att få springa av mig ordentligt ikväll!




Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0