Finding You

2011-02-03@10:22:15
Spenderade några värdefulla timmar igår tillsammans med en underbar vän. Tack för att du finns!
Sedan kom onsdagen båda träningar på varandra och nu har jag träningsvärk, brukar inte få det, men nu måste jag ha gjort något konstigt. Eller så kan det iofs bero på promenaden i mina icke-promenadvänliga skor och att det inte är träningsvärk utan bara idiotivärk som jag åstadkommit själv. Vem vet..

Satt även och läste kurslitteratur igår, skrev lite på ett grupparbete vi ska göra, om stress. Riktigt intressant, tror jag ska läsa igenom böckerna från pärm till pärm om jag har tid någon gång.

Nu måste jag i alla fall gå härifrån innan min rygg börjar skrika att jag suttit för länge.



Don't tell God how big your storm is, tell the storm how big God is



Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0