From the darkness comes a light

2011-02-19@13:23:07
Just nu händer så mycket att jag inte riktigt hänger med, men det ska nog gå det också.. I torsdags spenderade jag många värdefulla timmar med Maria, vi flummade loss med kameran och resultatet blev, ja, ganska sjukt :-) Men vi hade kul! Torsdagskvällen var som vanligt helt underbar, svårt att förklara, men känslan är obeskrivlig.

Igår åkte vi pulka med Unpluggedgänget, vi var tio stycken som begav oss till Hemlingby. Vi gjorde upp eld och åkte pulka tills vi inte orkade mer. Då grillade vi korv och annat gott och sedan blev det ännu mer pulka. Är lite mörbultad måste jag säga men det var en fantastisk kväll! Och jag måste bara säga att stjärtlappen är underskattad!

Nu borde jag egentligen plugga, ska skriva ett arbete om stressfria arbetsplatser, men jag vet inte om jag orkar. Jobbade inatt och vaknade för bara en timme sen ungefär. Får se, samvetet kanske tar över till slut ändå..


Bjuder på lite bilder från i torsdags iaf.



Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0