I want to fly away

2011-02-28@18:18:44
Storhandling idag, vi var fyra pers som försökte få ihop allt till Hasselaresan. Jag tror vi lyckades! Annars lär vi märka det imorgon, eller den dagen då det vi inte köpt är nödvändigt, haha. Har även tagit andra vaccin-sprutan mot hepatit B, jag är inget stort fan av sprutor, tur att jag inte behöver ta dem särskilt ofta. Sen har det även blivit packning idag, nu är allt klart och jag ser fram emot avfärden imorgon.

Fragile
Give me the air I need
Broken
I want to fly away, I want to be free

Scared
Call my name and I´ll come running
Divided
Into nothing impossible for You

Brittle
Touch me, heal me, You raise me up
Separated
Come to me, help me, I need You
 



Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0