THS

2011-02-06@10:39:50
Tro, Hopp & Skola hela dagen igår, sjukt bra! Peppande seminarier (hotspots), Världens härskare och du (kvalitetstid med Jesus) och en middag med mat, tävlingar och annat trevligt var bara några saker av de som hade anordnats under dagen. Många ungdomar vara där, vi från Gävle var bara en liten del, väldigt trevligt.


Idag blir det Uppsala, min mamma och min kusin har fyllt år så det blir kalas!



Förresten... Jag kan knappt gå, har sträckt mig under foten på något konstigt sätt? Ont gör det iaf och är svullen, och snabbt går det inte heller, haha. Missade jobbet inatt pga det, lite surt.

Postat av: Mange

THS: Tekniska Högkolans Studentkår? ;)

2011-02-06 @ 11:21:58

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0