Fall in this place

2011-01-30@16:36:14
Nu är första gången jag riktigt hunnit andas under helgen, först gången jag är hemma mer än en timme innan jag far iväg på annat också.

Fredagskvällen i kyrkan bestod av en mängd lekat av olika slag, bland annat pennan i flaskan, ordsafari, chokladleken och stafett med norsk fylla och säckhoppning. Kom hem vid två och skulle jobba tre, var lite död sill kan man ju säga..

Lördagen spenderades i Pingstkyrkans källargångar, haha. Det började dock med en tur på loppisen där, sen fick vi för oss att vi ville ta kort och det ena ledde till det andra och vi slutade innen i en av väggarna i studion i församlingsvåningen. Vi kom ut alldeles dammiga men det var det värt. sedan åkte jag hem och vände för hemgruppträff, en helt fantastiskt samling! Vid nio träffade jag vännerna för bowling och efter lite springtävling på stortorget hamnade vi sen hemma hos Lisa för film.


Idag har jag varit på möte och ska snart iväg på innebandy!


Håller även på att fixa med lite bilder från i fredags och medan jag ändå håller på kan jag tipsa om kyrkans ungdomsarbetes blogg på www.unpluggedgavle.blogg.se


Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0