När du ser på mig

2011-01-06@17:31:12
Har sovit mindre än fyra timmar inatt och tittat på fem filmer på ett dygn, jag tror inte riktigt jag är på topp. Kommer sova som en bebis ikväll och skönt ska det bli! Vi har haft filmkväll med övernattning i kyrkan, igårkväll var vi 14 stycken som tittade på film tillsammans, vi var några färre som sov över men vi hade sjukt trevligt! Kom hem vid tre idag.

Vi var även hos mormor och morfar igår och träffade kusinerna från Uppsala.
Och jag har klippt mig förresten, i måndags, tror jag varit lite dålig på att berätta det, men typ 2 dm klipptes av, väldigt skönt! Har dock ingen bild men ska försöka fixa det, det är ungefär till axlarna nu.


Postat av: Christopher Thompson

ser fram emot att se ditt hår, Önska jag kunde vara med på övernattningen. men jag har legat hemma jätte sjuk. Blir väl bättre snart.

2011-01-07 @ 03:09:10
URL: http://chriiis.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0