Och om vår Gud är för oss, vem kan då stå emot oss!

2011-01-02@20:59:01

Nu är jag hemma från UNITE och har haft en fantastisk andra dag på 2011, fösrt möte i kyrkan och sen lunch med fina vänner!

UNITE var helt fantastiskt! Jag har nog aldrig kommit hem efter en konferens eller liknande med lika mycket verktyg, uppmuntran eller kraft som denna. Varje möte, varje ord har lagt sig på en speciell plats i mitt hjärta och jag kommer göra allt jag kan för att de ska få vara kvar där.

Dagarna har varit fyllda av möten, seminarier, konserter och gemenskap. På nyårsnatten blev det party! Grym kväll som avslutades med unplugged worship som, i mitt tycke, kunde ha fortsatt hela natten, helt amazing!

Ska ladda in bilderna från kameran så ska ni få se lite från dessa dagar som inga ord kan beskriva.


Nu ska jag se Morden i Midsomer med familjen



Our God is greater, our God is stronger
God You are higher than any other
Our God is Healer, awesome in power
Our God, Our God

And if Our God is for us, then who could ever stop us
And if our God is with us, then what can stand against?

 



Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0