Don't let the world turn you down

2011-07-04@09:47:16
Efter Ockelbo marknad, som för övrigt var väldigt trevlig (hittade ett ar byxor som jag funderar på att leva i framöver, synd bara att det skulle vara lite ohygieniskt så jag tror jag slopar den tanken), blev det ännu en volleyboll/fotbollskväll i Boulognern. Nu hade vi till och med partymusik (stort musikbås med DJ och allt, troligen från Interpool) som i början spelade rätt bra musik men som efter tre timmar började bli lite dryga. Spelade man volleyboll dunkade hjärtat nästan ur kroppen, jag tror jag vill ha det kvar tack. Men det var sjukt kul att spela iaf! Blev en mix av volleyboll, fotboll och sandfotboll.

Igår jobbade jag dubbelt, slutade vid sju, sen möte kl 16 och en massa yatzyspel med syrran därefter (beroende? nej nej...)


Nu ska jag äta frukost och sen träffa finaste Sumita för en promenad!



Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0