Greater things are still to be done in this city

2011-07-01@10:03:02
Vigseln var helt fantastiskt underbar, saknar lite ord tror jag. Festen efteråt var också en höjdare, med tal, mat, salsauppvisning, underbar sång, breakdance, zumba med oss festgäster och mycket mer. Tog 940 bilder under kvällen, bara att börja gå igenom dem. Någon måste ju bli bra iaf...







Gårdagen spenderades med Maria på stan och däckade på en filt i Boulognern. Sen på kvällen var det volleyboll och fotboll som gällde med Unplugged-gänget. Sjukt roligt. Gjorde bara illa vänster lillfinger och höger fot (foten är knäpp sen innan så no worries) vilket, för mig, måste klassas som ett litet mirakel. Frågan är bara vad man ska göra idag när jag inte har mycket all på schemat efter att ha varit överallt och ingenstans nu hela veckan. Film kanske? Känner dock redan hur rastlösheten början komma krypande, men film är ändå alltid trevligt.

Och så kommer jag på mig själv med att undra om det faktiskt är okej att sitta och titta på film trots att det inte börjat regna än. Men kommer i nästa sekund på att jo, jag orkar faktiskt inte ta mig ut, bättre att jag låtsas att det faktiskt regnar.

Postat av: Hanna

Det är okej att vara lugn och stilla fast det

inte regnar.

Jag lovar dig till 110 procent.

kramar

2011-07-01 @ 11:38:57
URL: http://thegirlslife.webblogg.se/
Postat av: Sumita

Du får glo film fast de ej regnar,jag ska inte berätta för ngn ;)Du skriver så roligt,gillar det!Tänker på dig tösen,hör av mig i helgen <3 Varm kram!

2011-07-01 @ 12:25:08
Postat av: C-G

Det är helt OK att ta lite paus ibland, även om det inte regnar. Dina texter och kommentarer är helt underbara.

2011-07-01 @ 19:16:57

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0