Ockelbo marknad

2011-07-02@08:47:44
Somnade igår och var arg på Dumbledore för att han inte talade om ifall han skulle komma tillbaka eller inte. (Nej, jag har inte sett alla Harry Potter-filmer (bara de sex första) så jag skulle vara glad om ni också var tysta, jag lovar, jag blir inte arg på er.) Har kommit på att jag kanske blir för inne i filmer jag tycker är bra, eller så var jag så trött igår att jag bara inte orkade skärpa till mig innan jag somnade. Och jag måste vara galen som sitter och diskuterar det här...


Idag ska jag, mamma och Jenny till Ockelbo marknad! Tycker det är väldigt kul att gå runt och titta. Och jag har muminplåster (ett gult) på höger lilltå, någon (läs Jenny) hade kul vid valet av plåsterförpackning..


Kan ju liva upp inlägget lite med några bilder från torsdagens volleyboll- och fotbollsmatcher. Annie som fotat!


Postat av: Hanna

Jag har inte sett en enda hel harry potter film

så jag kommer inte skvallra för dig vad som händer.



Nej du är inte galen som tar iupp en sådan sak på bloggen. Snarare så jag tycker det är bra att du fastnar i sådana saker än vad vi annars kan hamna i för tanke spår och bli galen på.



Ockelbo marknad är så mysigt och gå på. Synd att jag inte hade bil och körkort eller så då hade jag nog

med åkt dit.

För det går så ont om bussar dit tyvärr.



Du betyder myvket för mig med.

Hur ska jag klara mig utan dig när du flyttar???

Kramar

2011-07-02 @ 09:48:19
URL: http://thegirlslife.webblogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0