These open arms

2011-07-18@14:08:13
Mötet var väldigt bra igår! 
"Bruten kommer till dig för du är en öppen famn
Mitt i oron rör du mig som ingen annan kan"
Dessutom fick vi en väldigt big happy surprise i form av ett besök från en väldigt fin person :-)

Jobbade inatt och blev avsvalkad av regnet, det var lite för mycket för att vara alltför trevligt, men inte så man drunknade på vägen. Nu har jag precis börjat vakna till trots att jag varit uppe sen elva, känner mig lite seg bara. Har precis varit ute och mättat min kreativitetshunger. Beväpnad med kamera, en stor regncape att ligga på, plastpåse över kamerahuset och ett paraply trotsade jag regnet och la mig platt på mage på altanen.

Nu ska jag gå på promenad med mamma. Bilder kommer sen om någon är bra nog att visa.


Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0