Canon EOS 400D

2011-06-19@16:44:38
Jag är nu ägare till en Canon EOS 400D! Min älskade 350D har varit trogen i många år, men nu har den börjat ge med sig, tyvärr.. Köpte den i september 2008 och har tagit tusentals bilder. Känns lite synd att den ska behöva lägga av, annars hade jag fortsatt fota med den tills det var jag som gick sönder och inte kameran, haha, men tyvärr blir det så ibland.
Tanken på att sluta fotografera fick jag panik av så jag hittade ett paket på blocket som innehöll kamerahuset, ett objektiv (Sigma 18-50/2.8 Macro), batterigrepp, minneskort, batterier, trådutlösare, ministativ och lite av varje och som faktiskt låg inom ramarna för min ekonomi. Gillas! Fick hem den idag och har hunit fota lite. Älskar det större greppet och displayen, objektivet är också en klass för sig. Nu kan jag fullfölja alla de projekt jag har på G i huvudet.



Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0