God (h)jul // Jenny

2011-06-03@10:07:26

Jag och Jenny tog en nostalgitripp igår genom att titta på Alla vi barn i Bullerbyn. Helt underbart :) Innan det hade vi tänkt att vi skulle ta en tur på inlines. Det började bra men slutade typ knas?
Vi hade kommit ungefär halvvägs runt Sätra när mina inlines blev sjukt tröja, kunde knappt komma framåt. Jenny upptäcker då att mitt ena hjul var på väg att ramla av. Hur sjukt? Fick ta en genväg för att komma hem igen men efter ett tag ramlade hjulet av helt.. jag kan ju även tillägga att jag såg ut som en haltande kossa, bilden kan ni få skapa är själva. Sen när vi åkt en bit till ramlade hjul nummer två av och jag höll på att dratta i backen. Så de sista hundra metrarna gick jag med innersula på ena foten (oange och fin, host) och en faktiskt fungerande inline på den andra. Genom hela vårt bostadsområde. Vet inte om jag vågar gå ut idag av rädsla för att bli igenkänd?
Vi kom hem iaf men idag kan jag konstatera att jag har mer träningsvärk i höger ben än i vänster...

Nu har Jenny lurat ut mig på en mountainbike-tur i skogen. Om jag inte skriver mer så ligger jag och ruttnar bland blåbärsris, okej? Haha...


Såhär glada var vi när vi började åka


Två hjul ramlade av


Och här var min outfit för resten av turen. Hot...



Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0