Moving on

2011-06-28@22:44:54
Två dagars frånvaro här, har flyttstädat. Burit allt möjligt i en massa trappor, skrattat, burit ut en dörr ur förrådet för att sen få bära tillbaka den, gjort samma sak med en massa gardinstänger, förväxlat ett kylskåp för en tvättmaskin (hur man nu lyckas med det?), åkt bil, burit saker i ännu fler trappor, skrattat lite till, magasinerat prylar, slagit in åttasiffriga koder, sett hur ett rum fyllts till brädden av saker, åkt ännu mer bil, städat, burit lite till, åkt lite mer bil, städat ännu mer, torkat blåprickigt tak rent och svettats i över 25 graders värme. I två dagar. Väldigt trevligt faktiskt. Sjukt kul att kunna vara till hjälp!

Nu funderar jag på om jag orkar sitta upp ett tag till eller om jag ska gå och dö i min säng. Måste vänta på duschen förresten, så att dö i sängen får vänta ett tag.

Och appropå rubriken, kände mig sjukt fyndig där ett tag men nu låter det mest patetiskt. Orkar dock inte komma på något nytt så den får stå kvar..


Imorgon ska jag agera bröllopsfotograf. First time. Är sjukt nervös.. Tänk om jag gör bort mig? Ska bli helt underbart kul att se vigseln iaf!




Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0