Not because of who I am

2011-03-23@22:57:41

Har tränat säsongens sista curlingträning. Det mest deprimerande (tror jag) är att det kanske är min sista curlingträning, ever.. hur sjukt är inte det? Curlingen har varit en del av mig i hur många år som helst och nu är det bara slut, helt plötsligt..
Anledningen till att jag slutar väger dock över, det är ju alltid positivt.


Nu har ni även säkert lagt märke till att jag ändrat om helt här, tröttnade på det som det såg ut och ville ha något nytt. Detta är jag. En del av mig. Så här får ni.




Annars då?
Har tränat innebandy, vilket innebär höga klubbor, tacklingar, fina bollmärken på benen, blåslagna smalben och ihjältrampade tår samt en hel massa hysteriskt galna skratt och annat skoj. I like it.

Nu ska jag gå och lägga mig, har tid hos sjukgymnasten halv nio imorgon. Hej morgonpigg!



Haha, hittade just en massa gamla blogglayouter. Titta och njut, dessa kommer inte tillbaka. Haha.



Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0