No need to hold back my frailty

2011-05-07@19:44:27
Vaknade imorse och märkte att halsen min är typ igenkorkad, suck. Vilket innebar att jag som tänkt springa idag fick göra något annat, lite plugg, lite top model och lite annat. Har även suttit ute en sväng, iförd pyjamasbyxor och tjocktröja. Tur att vi har avstängt till grannarna...
Var en sväng till Ria och Erikshjälpen med mamma vid lunch, provade lite kläder men fick inte med mig något hem. Tänkte sätta mig och titta på en film nu, ska jobba inatt och vill helst inte behöva sjukanmäla mig. Inte för att jag gör det iaf, men man behöver ju inte göra saken värre :)

Igår kväll var vi i Boulognern med Unplugged, det blev grillning, kubb och lek i lekparken.
Hade kameran med mig men fick bara några bilder innan batteriet dog och extrabatteriet satt hemma på laddning. Smart.



Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0