To find my strength

2011-05-13@18:23:27
Har haft en lugn dag idag, till skillnad från igår då jag sprang överallt, tror jag var hemma en och en halv timme eller något. Hade planerat in plugg, men andra saker kom ivägen. Var dock inne på biblioteket och fick tag på en viktig bok till en av mina kurser. Och såg nyss en artikel vi ska läsa till ett seminarium på tisdag, på norska! Jag kan inte norska, mamma mia, får se hur mycket som går in i skallen på mig. "Ungdommen og den nye familie" av Sven Mørch. Det låter intressant iaf...

Haha, det är danska, upptäcktes efter en lite närmare titt... Hehe, ännu bättre!

Idag har jag däremot använt dagen till föreläsningar av olika slag, om kriser och katastrofer och om KASAM och en massa annat tjoffsan. Vår lärare pratar lite som Tony Irving...
Har även hunnit med en film och en långpromenad och ikväll blir det bowling med Unplugged-gänget.



Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0