Words give us power

2011-05-23@15:26:03
Brännbollen i fredags var sjukt rolig. Vi spelade två x 40 min, kändes i kroppen efteråt kan jag tala om. Muskler man inte trodde fanns ger sig till känna. Sedan blev det grillning och kubb i mörkret. Igår var det konfirmationsgudstjänst i Bk, väldigt fint! Sen spelade jag och Jenny årets segaste kubbmatch, vi höll på i över en timme.. Sådana tillfällen är det synd att vi är släkt, envisheten är lika stor, ingen ville ge sig, haha.

Har suttit och pluggat i princip hela dagen, fått ett arbete klart samt börjat på de två andra, behöver låna lite böcker bara. Tog en paus nyss och har precis kommit hem från en runda i skogen. Invigde mina nya springskor som jag köpte häromdagen. Mina gamla, eller rättare sagt, de jag ärvt av mamma, börjar falla i bitar.
Nu ska jag fortsätta plugga och ikväll blir det innebandy.



Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0