When dreams are coming true

2011-05-05@22:40:17
Okej. Andas, Jessica, andas. Jag måste drömma, helt klart, en dröm. Jag tar ett djupt andetag och nyper mig i armen. Aj, nej, jag är faktiskt vaken. Det är klart. Min dröm har just gått i uppfyllelse. JAG SKA TILL NICARAGUA I HÖST!!! Helt sjukt.

Har jobbat på Erikshjälpen hela dagen och  på fikarasten fick jag beskedet, av mamma, att jag blivit antagen. Seriöst, hade en timme och 45 minuter kvar att jobba. Försök fokusera Jessica. Du får snart åka hem och läsa pappret själv. No joke. Gaaalet.

It's true, it's true. Aaaaahhhh. Andas. Smile.
Ska sluta skriva. Det här blir bara helt sjukt.
I know it sounds like I'm high on something. I think it's called happiness...



You just gave me a reason, a reason to be strong, a reason to become the fighter I know You put inside of me, somewhere. Dig it up and let it show. I will fight for You...

Postat av: Emma

Grattis :D

Det jag undrar är varför det aldrig går sjukt lätt för mig att springa en mil? Ska vara glad om jag klarar hundra meter ^^

2011-05-06 @ 17:07:56
URL: http://emmalundgren.webblogg.se/
Postat av: Emma

Haha ja jag gör ju det, eller försöker i alla fall. Tänkte faktiskt försöka mig på en karriär som löpare, måste bara införskaffa uteskor först så jag slipper ont i ben och knän.

Provade ju löpband men det var inget för mig.. sjukt tråkigt att springa och glo in i en vägg.. ^^

2011-05-07 @ 18:26:00
URL: http://emmalundgren.webblogg.se/
Postat av: Emma

Cafét inne på nian, mkt stressigare och jobbigare än det ser ut, fast ganska roligt :) Annars kan man ju alltid räkna pengarna i huvudet när det känns tungt så går det bättre hehe ^^



Jamen typ, tänkte försöka mig på ute istället. Har bestämt mig för att bli asbra på löpning, det ser så lätt och trevligt ut om man bara kämpar sig igenom de första veckorna. Försöka kan man ju iaf :)

2011-05-07 @ 19:21:11
URL: http://birdsandbees.webblogg.se/
Postat av: Marlene

Aaaahhh! Man kan inte fatta det :D Antagen. Antagen. Antagen!! Andas! Hihi

2011-05-08 @ 18:26:26
URL: http://marleneragnarsson.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0