For as long as I shall live I will testify to love

2011-09-03@23:37:11
Kusinerna och mormor och morfar kom på besök idag. Kul att träffa dem innan jag åker! Vi åt lunch, spelade kubb och andra spel, fikade, spelade basket och lite till. Skönt med så fint väder!

Har suttit ett tag och fösökt hitta lite bilder till en sak jag ska göra, är sjukt mycket svårare än man kan tro. Det finns så många att välja mellan, men ändå så få. I don't get it... Får lägga mer tid på det imorgon. Sov nästan tolv timmar inatt, det behövdes verkligen, men är ändå lika trött nu. Men innan jag ska sova tänkte jag visa några bilder från idag.

Har förresten också sett en mysig film med Jenny och planerat in en dejt med två vänner imorgon.  




Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0