I'll be a witness in the silences when words are not enough

2011-09-06@22:27:52
Så var man 21 då. Blev en lugn dag igår, träffade en underbar vän och vi catchade upp lite, sen blev det mys här hemma med familjen. Var ensam hemma resten av dagen och hade vaccinationstid på morgonen så jag hann med sjukt mycket. Tog mig även ut på en liten fototur i skogen bara ett par hundra meter från dörren. Jag fotade dock mest mina fötter, men de kan ju också få synas på bild någon gång. Skön promenad fick jag iaf.




Idag har jag jobbat på Erikshjälpen hela dagen och fått med mig lilla Göran hem av mina kära kassakompisar (Jennys namnförslag som jag har svårt att få ut ur skallen så han lär nog få heta det, även fast han är stor, fluffig och rosa. Lite charmigt.) De tyckte jag skulle ha honom nu när jags ka åka :-) Gulligt värre!


Här är han, lilla fluffiga Göran. En riktig grisbjörn, Lottas Bamsen får se upp :-)


Jag är så otroligt tacksam över alla fina människor som finns i mitt liv. Ni förgyller mina dagar och ni har en enorm plats i mitt hjärta!


Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0