A crazy little thing called love

2012-08-26@10:30:26
Här har det varit stendött ett tag nu, men kände att det kanske var dags för en liten update. 
 
Natten till tisdagen och hela tisdagen var jag sjukare än jag varit på jag vet inte hur länge, med hög feber, hosta, snorig till tusen och en hals med knivar i. Inte kul. Fick ställa in mina inbokade träffar med vänner och dejta soffan och tv:n, hela dagen, för det var det jag orkade med utan att behöva kämpa ihjäl mig. Inte kul, men jag kanske behövde en vilodag. Hann dessutom se en massa lustiga program som jag aldrig skulle tittat på innan, haha. 
 
Onsdagen var full av fina vänner, prat, skratt och mycket fina stunder! I torsdags var jag på min första kräftskiva ever tillsammans med fina vänner. Kräftor är galet gott, bara så ni vet. Fast jag tror iofs att de flesta upptäckt det bra långt innan mig, jag känner mig lite efter på den punkten. Men nu vet ni iaf att jag också joinat klubben!
 
Sen i fredags bar det av till Göteborg och introkurs för Testa Mission. Fick träffa alla fina elever som ska gå nästa år och fick svara på frågor och lite annat kul. Kommer bli ett fantastiskt år och jag är glad att jag fick vara med på ett litet hörn! Fick även träffa fina och saknade människor från "mitt" Testa Mission-år. Värdefullt!
Igår gick resan hem mot Gävle igen, Göteborg-Gävle på nästan nio timmar måste väl vara något slags rekord? och höll på att virra bort mig bland pendeltågen i Stockholm, jag som är virrig innan, ja, ni kan ju tänka er hur det blev. Men kom på rätt tåg iaf!
 
Och idag då? Förkylningen är en envis rackare som inte vill gå så jag ska försöka mig på lite krigföring här hemma innan det blir church i eftermiddag!
 


Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0