In every breath I take I’m breathing you

2012-08-07@20:11:05
Jag har fyra dagar kvar på jobbet nu, blev dränkt på jobbet imorse och hoppas på uppehåll inatt.
Jag har gått på zumbapass så jag nästan tappat räkningen, men det är så otroligt roligt. Har en vecka till gratis prova-på-träning så nu är det bara att köra!
Gymkortet går ut på fredag.
På tisdag händer det något galet, ska bli väldigt roligt, är taggad!
Igår inhandlades lite nödvändigheter till lägenheten.
Har varit på stan idag med en fin vän och ska snart träffa ännu en fin vän.
 
Typ så.. Det är augusti och jag kan knappt tro det. Fick andra antagningsbeskedet idag och får snart brev hem på posten, snart börjar det på riktigt. 
 
Och för att det ska bli lite mindre trist här så kommer lite gamla bilder. Bara för att.
 


Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0