¡Proclamaré, mi Dios es grande!

2012-08-30@16:27:41
Efter att ha varit med två fina vänner tisdag kväll och onsdag, (med prat, film, mat, mer prat och mer film och lite mat) åkte jag mot Trollhättan. Anna-Sara åker tillbaka till Nicaragua idag. Kan ge er ett hett tips om hennes blogg: http://esperanza-del-cielo.com/ 
 


 
Efter diverse strul och förseningar kom jag hem lite innan midnatt.
Idag har jag fixat och grejat en del här inne, tog en tur till affären för att handla lite och hämta ut mina böcker från cdon, men nu regnar det en hel del så de blir innefix resten av dagen. 
Tänkte att ni kanske vill se lite hur lägenheten ser ut, hyllan är fortfarande galet rörig men ni kanske kan blunda för det.. 
 
 

Min fina dörrmatta, köpt på Rusta!


Soffhörnan


Köket


Jag står på soffan och fotar, mitt "sovrum" finns bakom hyllan, blir lite avskilt ändå!


Köksbord/skrivbord när jag känner att det behövs.
 
 
Nu ska jag sätta på spansk lovsång och drömma mig bort till Nica ett tag medan jag fixar lite.

Postat av: C-G

Tjusig lägenhet! Bra lösning med möbleringen.

2012-08-31 @ 15:56:16

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0