There's no need to go and blow the candle out

2012-08-11@17:38:05
Har jobbat min sista dag för i sommar, väckarklockan ringde inte så jag försov mig en timme... pinsamt, men vad kan man göra?
Sen efter jobbet ringde klockan (nu tyckte den det var passande) efter tre timmars sömn då jag planerat att gå på zumba, men eftersom jag knappt tog mig ur sängen så fick dagen bli en vilodag. För lite sömn och en kropp som inte vill funka som den ska borde vara anledning nog att bara inte göra så mycket. Har dock ändå hunnit med två vändor till stan och packat flera kartonger inför flytten. Nyss såg jag på finalen i rytmisk gymnastik och blev galet imponerad!
 
Igår kväll mötte jag upp ett gäng vänner för middag på Berggrenska gården, god mat och mysigt ställe. Sen åkte vi hem till en kompis för en massa prat. Trevligt värre.
 
Min dator installeras om för tillfället och eftersom Jenny befinner sig på Frizon har jag lånat både hennes rum och dator. Så kan det gå.. 
 
 
Mobilbilder...


Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0