But u keep messin' with my head

2012-12-11@17:19:00
Grupparbetet är inskickat. Redovisningen är organiserad, imorgon smäller det. Jag kan bara be att jag har någon röst kvar och att jag inte hostar mig igenom min del. Men vaddå, jag har ju "planerat" (Knappast, men kommer inget annat så blir det nog så) att jag ska spela innebandy imorgon, så då lär jag ju vara frisk..
 
Jag har cyklat på vägar täckta av snömodd idag. Har hållit mig från att ramla. Men det har varit nära. Har nog även sett väldigt mysko ut, men ibland får man bjuda på sig själv även när det gäller saker man inte riktigt kan kontrollera. Minnesanteckning: Kom ihåg varningsflaggan nästa gång.
 
Vill gå på sh´bam ikväll men den irriterande förkylningen håller mig i soffan en dag till. Film kanske? Har redan dragit igenom mina vackra (ehm) danser till alla julens fina sånger. Och för att inte tala om min otroliga (host) sångröst som ekat mellan väggarna. Tar reprisen imorgon, på trean allihop. Just in case you didn't knew.
 
Köpte nya vinterstövlar igår. Mina gamla har gått sönder totalt. Klacken sprack, bokstavligen. Beror på att mina fötter är felvinklade och att jag inte på något sätt kan vinkla dem tillbaka hur mycket jag än försöker. Synd, för jag gillade dem verkligen, skorna alltså, fötterna kan vi ta en annan dag, dock tacksam för att de tar mig fram överallt, kunde ju varit värre. Men de nya, skorna här också, håller mig varm även denna vinter!
 
Har haft svårt att hålla tråden hela dagen idag. VIll du ha en paprika? Och känner att jag inte orkar fundera mer över det just nu... Men en tomat då? För ibland önskar jag att det fanns en off-knapp på hjärnans alla signaler, tänk va skönt det skulle vara! Jag röstar fortfarande på kiwin! Hejdå.
 

Postat av: C-G

Hahahahaha! Man blir glad av dina underbara kommentarer. Hahahahaha! :-D

2012-12-11 @ 20:03:04

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0