Give a little love

2012-12-13@13:07:00
Jag spelade innebandy igår, otroligt skönt efter att ha tvingats till vila i en vecka, inte riktigt my thing direkt. Och när jag vaknade imorse fick jag veta att Gävlebocken brunnit, typiskt, jag som velat se den innan den blev till aska, men men. Ganska lustigt egentligen hur otroligt roligt det kan vara att försöka bränna ner den.Tycker fortfarande att det lustigaste är att en raggarbil körde sönder den 1976, ganska lyckat må jag säga. (http://www.merjuligavle.se/Bocken/Gavlebockens-historia/ ) 
 
Tänkte ge er en film att titta på. En film som jag lovar kommer värma upp varje fruset hjärta nu i den kalla vinterkylan. Mer sånt här till världen och den skulle vara en ännu mer fantastisk plats att leva på.
 
 


Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0