I see your shadow so I know they're all wrong

2012-12-03@22:16:00
November har övergått till december och julstämning finns överallt där man kommer. Jag tycker det är så otroligt mysigt! Snön ligger kvar och det är minusgrader. Det var första advent i söndags och jag och Jenny var i kyrkan på en mysig gudstjänst. Syster var här hela helgen, vi letade (och hittade) julklappar, hade filmkväll, nostalgi-tittade på gamla mysteriet på greveholm, tog en mysig kvällspromenad, pratade käkarna ur led och tog det lugnt. Mys!
 
Stör mig dock så sjukt mycket på att barnen i årets julkalender leker anden i glaset som om det skulle vara något normalt... Mår dåligt av att titta på det, tänk bara vad barn tar efter.. Riktigt farligt...
 
 
Känns som om jag överanvänt ordet mysigt nu, men såhär sent är jag dålig på synonymer, haha. Dessutom så är julen en mysig högtid för mig så allt runtomkring blir mysigt då med!
 
 
Och fick tidigare idag veta att jag blivit godkänd på hemtentan vi skickade in för typ tre veckor sen. Är så galet lättad, saknar ord.. Gav mig en push i rätt riktning iaf!
 
 
Och jag borde gå och lägga mig, känner mig verkligen lika förvirrad som det jag skrivit nu, hopp hit och dit och ingen röd tråd så långt ögat kan nå. Knas med andra ord. Bjuder på två bilder från helgen. Sen God natt!
 

Postat av: Yvvedyvve

Snygga tjejer!

2012-12-04 @ 12:08:30

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0