I'll remind myself of all that You've done

2012-12-23@23:41:18
Nu har jag kommit till Gävle (igår, men har haft lite fullt upp), tio timmars resa från dörr till dörr, utan särskilt mycket förseningar men däremot sjukt packat med folk. Men nu är jag iaf framme och har fått träffa familjen. Och möttes av enorma högar med snö, jag var glad över snön i Trollhättan, men oj, jag hade inte sett mycket vinter alls, men nuså, vitt och vackert! När jag kom innanför dörren möttes jag, förutom av ett omgjort hus som såg helt annorlunda ut, av en klädd, lysande julgran. Mys!
 
Idag har jag och Jenny varit på gudstjänst i kyrkan, har inte varit där sen augusti! Men det var otroligt roligt att träffa alla, många saknade människor fick jag äntligen krama om idag, det betyder mycket! Sedan har vi slagit in julklappar, kommit på dåliga rim, ätit hemmagjord risgrynsgröt, tittat på Så ska det låta christmas edition och även sett Grinchen, Jennys favoritfilm på julen. Julkänslan börjar komma krypande mer och mer. Förra året firade vi i värmen på andra sidan jorden med våra fina vänner och vår andra familj, i år blir det en kall, vit jul med familj, släkt och vänner. Båda är bra på sitt sätt, båda är fyllda av kärlek. 
 
Bjuder på lite bilder från idag, lite random sådär.
 


Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0