Jag hör änglars steg på vårat tak

2012-12-21@20:38:00
Sista föreläsningen för året är gjord, så nu har jag alltså lite julledigt (aka tentaplugg). Närå, ska faktiskt försöka ta lite ledigt också, vi har bara tre föreläsningar att plugga på under jul, plus en massa litteratur. Men nu ska vi inte vara såna, det kunde varit värre. Och jag ser fram emot att få träffa familj, släkt och vänner i de norra delarna av Sverige.
 
Dagen, förutom skolan, har bestått av packning (det behövs mer än man tror för två veckor och när halva resväskan dessutom består av julklappar och både datorn (plugg) och kameran ska med så blir det en del, hej packåsna hej), zumba (vi var bara fem stycken, lite lustigt sådär, man kände sig inte alls uttittad, men antar att jag får bjuda på mig lite, min talang för dans kanske smittar, host), dusch, städning och lite annat. Sen när jag kände att jag inte riktigt orkade med nåt mer så ångrade jag gårdagens val av nagellack och bestämde mig för att måla om dem igen, hej kvastskaft (visserligen tycker jag det är väldigt kul men om jag ska hålla på såhär kommer mina naglar snart falla av), men tittade på film under tiden så det var rätt mysigt ändå. Och jag orkar fortfarande inte göra så mycket så funderar på att kolla på en film till, det är ju fredag (haha hjälp, det är det ja, kul att jag kan överraska mig själv ibland) så det borde jag få lov att göra, eller?
 
Min nya christmas playlist har spelats på repeat här hemma under tiden jag befunnit mig i lägenheten, den innehåller Carola, Peter Jöback, Tommy Körberg, Kari Jobe, Kurt Nilsen, Java Gospel, Hillsong, Casting Crowns, Clay Aiken och lite Sarah Dawn Finer. Jag gillar att jag inte behöver byta skiva, hade blitt ett fasligt springande då. 
 
Psst, hett tips. Lyssna! Njutning för öron och hjärta!
 
 
 
 


Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0