When hope came down

2012-12-27@22:44:27
Har haft några roliga men intensiva dagar här i norr. Juldagen blev vi återigen hela släkten och jag har nu officiellt haft min första snöbrottning på typ två år, känns bra. Har dock inte åkt pulka än, men det ska vi nog försöka ordna. Förra året fick vi ta till en vulkan för att dämpa abstinensen lite, nja, kanske inte riktigt så, måste erkänna att vulkanen var lite mer extrem där färden gjordes på en playwoodskiva med ett rep, färden gick i 60-70 km/h, utan hjälm... Men jag älskar kontraster och har alltid gjort det, därför ser jag dessa händelser som något otroligt vackert, två helt olika världar, fast ändå inte..
 
Igår blev det en dag i slalombacken, har inte åkt det heller på typ två år och det känns i vaderna idag kan jag lova. En promenad uppför trappan är döden för mina stackars muskler. Fast jag gillar träningsvärk också, det visar ju på att man gjort något nyttigt. Kvällen bjöd på fina vänner, massa kärlek!
 
Idag har jag och Jenny slagits med typ tusen andra människor på mellandagsrean, eller slagits och slagits, vi hittade inget speciellt, men det var sjukt mycket folk. Köpte filmer så nu har jag en massa skoj att titta på!
 
Jag och min fina kusin på julafton


Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0