Had you known me then

2012-07-26@22:59:50
Dagarna försvinner så otroligt fort, skrämmande fort ibland. Men jag lever alla dagar två gånger, vilket ger mig lite mer kontroll ändå. Veckan har bestått av jobb, träning, vänner, sommarkväll och lite feber. Och det är ju några dagar kvar, borde se ut ungefär lika, bortsett från sommarkväll och febern, får man hoppas. Jenny hoppade fallskärm idag, var kul att se! Tanken ger mig dock stora skälvan, lite för mycket rädsla att gå emot där för stunden... Innan dess tillbringades några värdefulla timmar på en filt i Boulognern med fina vänner. 
 
Nu är klockan snart elva och jag borde gå och lägga mig för fyra timmars sömn iaf. Ni får några gamla bilder att titta på, har en del nya men hårddisken på datorn är sprängfylld och behövs rensas. Tar tag i det en annan dag, kan ta ett tag. 
 

 


Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0