He sent me a miracle

2012-07-17@18:05:57
Nu har jag börjat min jobbperiod på riktigt, jobbar till en bit in i augusti. Har träffat mycket folk, umgåtts med mina kusiner en hel massa, uppskattat! Och jag har blivit alldeles förvirrad när det gäller vilken veckodag det är, jag är ju vaken två gånger varje dag vilket gör att jag tycker tiden går dubbelt så fort. Sen är det någon som upplyser mig om att det faktiskt bara är måndag, eller tisdag, eller vilken dag det nu kan vara och då återgår jag till normal rytm fram till nästa dag då jag återigen ligger ett par dagar före. 
 
Tidigare idag var jag på gymet och nu ska jag snart iväg på zumba! 
 
Här kommer lite bilder från i lördags då vi var hos mormor och morfar med kusinerna!
 


Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0