This is a song for the broken girl

2012-07-18@23:33:30
Har varit på sommarkväll med Emma idag. Fast syftet var egentligen inte sommarkväll utan bio vid halv nio men vi valde att hinna med både och. Vi såg Cockpit. Sjuk film, men väldigt kul. 
 
Annars då? Vet inte riktigt. Har haft en träningsfri dag idag och varit lite allmänt seg, men det blir så ibland har jag hört. Har suttit och kollat igenom lite gamla bilder medan jag väntar på att inte gå och lägga mig. Inbillar mig att jag är pigg, normalt?
 
Här kommer lite gamla bilder iaf. Och det känns lite mobbat att jag är med på de flesta, men att fota lite smått knepiga självporträtt är ett bra sätt att få ut kreativiteten på, har jag märkt. Konstigt nog. 
 


Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0