There´s a place for us

2012-06-12@18:25:50
Det har varit full rulle de senaste dagarna. Har träffat många saknade människor och är så otroligt tacksam över att jag har dem! Har spelat volleyboll med härliga gäng, varit i kyrkan och lyssnat på Joybells (gospel), varit med och tagit första spadtaget vid kyrkbygget och till på köpet hamnat på nyheterna, grillat i Boulognern och pratat en massa, haft kvalitetstid med fina människor, varit på studenter och massa mer. Såg även den mindre lyckade EM-matchen igårkväll, mindre lyckad för Sverige iaf.
Jag saknar Nicaragua, det kommer jag nog aldrig komma undan, saknar människorna, kulturen, familjen, kyrkan, barnen, Puertas del Cielo, halva mitt hjärta. Människor här frågar och jag brukar svara att jag är delad, det är nog det närmaste sanningen jag kan komma.
Ikväll ska jag iväg med syskonen och spela fotboll/volleyboll.
Här kommer lite bilder från de sista dagarna i Nica
Predikar i kyrkan
Resten av bilderna är från avskedsfesten


Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0