Y fuera de ti nada deseo en la tierra

2012-06-04@16:47:19
Vem har jag i himlen utom dig!
När jag har dig frågar jag inte efter något på jorden.
Ps 73:25

Nu är kursen Testa Mission avslutad. Har varit på avslutningskurs i Göteborg ett par dagar den här veckan och fått möta hela min underbara klass igen efter så många månader. Vi hade galet bra undervisning, vi fick reflektera själva över det vi fått varit med om, skriva en monsterutvärdering som gav de flesta skrivkramp, haft tre galet roliga kvällar då de olika länderna hade ansvaret, mycket skratt! Sen var vi även på Liseberg allihop. På lördagskvällen åkte vi nattbuss upp till Uppsala där vi sen på söndag förmiddag hade vår avslutningsgudstjänst. Fint avslut!
Känns lite konstigt att det är slut nu, fast samtidigt så var detta början på något stort och jag vet att alla är mer motiverade nu att verkligen arbeta för att himlen ska invadera jorden, på riktigt. Det är i alla fall jag. Och jag vet att Gud har stora saker på gång.




Att tjäna Dig är min vilja
Att få höra Din röst min bön
Att vittna om Dig mitt uppdrag
Att få möta Dig blir min lön
Jesus det liv jag äger
Det ger jag nu åt Dig
Det är ändå så lite
Mot vad Du gjort för mig


Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0