Have to fight 'cause I know in the end it's wortwhile

2012-11-29@18:53:02
Föreläsning och grupper och grupprocessen hela dagen idag, med lite gruppövningar på eftermiddagen. Var helt slut när jag kom hem men gav mig iväg till affären för att fixa lite. Jenny kommer hit i helgen och vill ha mjölk haha, men jag dricker ju bara laktosfritt.. och den är tydligen inte lika god att dricka. Tog iaf cykeln, i snön, för ja, den ligger kvar! Ett fint vitt täcke över stan, magiskt! Jag är dock ingen mästare på snöcykling så i de flesta kurvor höll jag på att bjuda på en mycket vacker uppvisning, som tur var så höll jag mig på benen. Man kan ju tycka att jag borde lärt mig efter första kurvan, men nope, så lätt ska det inte vara heller..
 
Ska sätta på en film och så får vi se vad som händer. Skulle vilja ut och springa, har broddar hemma, men skulle ändå tro att det slutar med att jag ligger raklång på marken och säkerligen i en vattenpöl. Men vi får se.
 
 

Remember that I will always love you

Even though you fail

Even though you stumble

I will never let you go

Remember I will always be there

I the darkest night

Or the most painful time

I will never let you go



Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0