I am a rolling wave without the motion

2012-11-18@15:26:00
Tittade ut genom fönstret och fick syn på något som jag tycker är bland det vackraste som finns. Två regnbågar, två hela, som sträckte sig över himlen. Helt underbart.
 
 
Igår var vi på Twilight och sen var det tjejkväll hos mig med tacos, nagellack och youtube-minnen. Filmen var awesome, kanske den bästa av dem alla fem! Och kvällen blev mysig. Tack tjejer!
Var till kyrkan i förmiddags och nu i eftermiddag tänkte jag försöka läsa lite. Vill hinna ut och fota lite när det blivit mörkt så jag håller alla tummar jag har för att det inte ska regna, annars får jag lösa det med plastpåsar och paraplyn, det har jag gjort förr.
 
I am the fire burning desperately but you're controlling me, release me.
 
Ibland blir jag uppriktigt förvånad och glad över att människor kan bjuda på så mycket kärlek och glädje att det kan smitta av sig till alla de möter. Att vara i närheten av någon med den gåvan kan lysa upp vilken grå dag som helst och det är något helt fantastiskt. Även att ett hjärta kan bära på så mycket är ett av livets alla mysterium och en oerhörd gåva till de som får möjligheten att ta del av det.


Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0