In Christ alone, my hope is found

2012-11-07@16:33:41
Hemtentan är inskickad, både en känsla av lättnad men också av oro och lite halvt panik över resultatet. Om tre veckor får jag svar. Och idag hade vi sista föreläsningen för den här kursen. På måndag sätter nästa igång.
Snart ska jag iväg på zumba med Sandra och sen är det innebandy, skönt att få springa av sig lite. 

 
 
 
 

 

I dig vill jag leva

 

Utan dig är jag ingenting
Utan dig är mitt liv inget värt
Utan dig är varje andetag förgäves
Utan dig är hoppet för alltid försvunnet

 

Du gav mig mitt hjärta
Du gav dess alla slag
Du gav mig en känsla
Och möjligheten att älska

 

Utan dig vore det en omöjlighet

 

Du gav mig mina lungor
Du gav luften att andas
Du gav mig ett liv
Och möjligheten att leva

 

Utan dig vore det inget värt

 

Det jag är och allt jag har
Vill jag ge som en hyllning
Det jag är och allt jag har
Vill jag ge dig i tacksamhet

 

I dig är jag någon
I dig har jag värde
I dig är varje andetag liv
I dig är hoppet brinnande för evigt

 

I dig vill jag leva

 

 



Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0