Midt i motgang og i trengsel kommer du med liv

2012-11-05@15:35:48
Ännu en vecka har startat, den här gången efter en helg fullproppad med en massa skoj. Musik, vänner, spel, skratt, tok, handbollsmatch, kyrkan, film, prat och ännu lite till. Och idag skrev jag klart hemtentan också, var på skolan på förmiddagen med två klasskompisar. Sen tog jag en sväng till gymet, körde ben, kommer inte kunna gå imorgon, och nu ska jag titta på film för att sen åka på hemgrupp ikväll. Lovely!
 
Tänkte att ni också skulle få lyssna på en av de, enligt mig, finaste låtar som finns. Det lustiga är att jag aldrig hört den förrän jag flyttade till Trollhättan. Nu hittade jag den inte på svenska dock men den är underbar på norska också!
 
 
 
Jesus, du er verdens lys og lyset det er sterkere enn mørket
Jesus, du er virkelig og sannheten er sterkere enn løgnen

Jesus, det er bare du som redder oss i fra fortvilelse og angst. 
Midt i motgang og i trengsel kommer du med liv, kommer
 du med liv.


Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0